مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 18:042022-11-20اقتصادي

نمایش توانمندی دانش بنیان ها در تکنوتکس 2023


نمایشگاه تکنوتکس 2023، مجالی برای معرفی کسب وکارهای دانش بنیان و خلاق کشور، نمایش دستاوردها و مشارکت بازیگران صنعت و فناوری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد برگزار می شود و علاوه بر مشارکت تمامی ستادهای توسعه فناوری، از سوی سایر وزارتخانه ها و سازمان های مرتبط با حوزه های دانش بنیان، خالق و استارتاپ ها حمایت شده و از مشارکت آنها بهرمند می شود.

در این رویداد شرکت های دانش بنیان و خلاق، استارتاپ ها ضمن معرفی توانمندی ها، خدمات و رونمایی از محصولات جدید، در نشست های مشترک بین مجموعه ها در جهت راه اندازی کنسرسیوم های مشترک و شبکه سازی با یکدیگر حضور خواهند یافت.

پاویون نهادهای دولتی نمایندگان دستگاه های حامی و اثرگذار در توسعه زیست بوم دانش بنیان و خلاق، ذیل پاویون نهادهای دولتی در این رویداد حضور خواهند داشت.

نمایندگان سازمان ها به عنوان کارشناس ارشد در سطوح مختلف مدیریتی خود علاوه بر ارائه مشاوره های کاربردی، از امکان صدور دستورات و اخذ تصمیم های لازم برای رفع موانع و مشکلات مجموعه های حاضر، برخوردار خواهند بود.

ایجاد فرصتی برای جذب سرمایه گذار در نمایشگاه تکنوتکس 2023 فرصتی برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی، صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر و سایر نهادهای تامین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش توانمندی دانش بنیان ها در تکنوتکس 2023

نمایش توانمندی دانش بنیان ها در تکنوتکس 2023