مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 16:102022-11-20سياسي

زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی در نهاوند شود


نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: از مسئولان انتظار داریم زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی را در نهاوند فراهم کرده و برای رفع موانع همکاری لازم را داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، علیرضا شهبازی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی رفع موانع توسعه و تامین اعتبارات نهاوند اظهار کرد: امروز دولت با همه محدودیت هایی که دارد امکان سرمایه گذاری مستقیم در طرح های توسعه را ندارد اما بنگاه های اقتصادی بزرگی مانند شستا و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) وجود دارند که می توانند برای سرمایه گذاری در شهرستان ورود پیدا کنند.

وی با بیان اینکه با وجود تنگناهای موجود بر سر راه سرمایه گذاری در شهرستان موظف به تامین انتظارات مردم هستیم اضافه کرد: از مسئولان انتظار داریم زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی را در نهاوند فراهم کرده و برای رفع موانع همکاری لازم را داشته باشند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس با تاکید بر اینکه رفع موانع موجود برای سرمایه گذاری بخش خصوصی می تواند زمینه اشتغال و کاهش بیکاری در منطقه را فراهم کند اضافه کرد: ورود دستگاه های استانی برای رفع موانع تولید در شهرستان امری ضروری است.

وی به نمونه ای از طرح های عمرانی شهرستان که در حال حاضر راکد مانده اشاره کرد و افزود: برای تکمیل راه ارتباطی محور حادثه خیز آورزمان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی در نهاوند شود

زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی در نهاوند شود