مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 15:572022-11-20سياسي

جهاد تبیین در مقابل تحریف دشمن ضروری است


جانشین فرمانده سپاه لرستان با اشاره به اینکه  جهاد تبیین در مقابل تحریف دشمن ضروری است، گفت: جهادگران به برکت انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها حضور فعال و  اثر بخش دارند و هرجایی که نیاز مردم بوده شاهد حضور این قشر بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سرهنگ مجید سوری ظهر امروز در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی 2 که در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت:  علاج همه مشکلات کشور به تجربه، کار و اقدام جهادی است.

وی با بیان اینکه عمل جهادی ملت ایران در دفاع مقدس سبب مایوس شدن دشمن شد، افزود: به واسطه همین عمل جهادی برگ زرینی در تاریخ کشو  رقم خورد.

جانشین فرمانده سپاه لرستان با اشاره به اینکه در مقابل این حجم از تحریم ها کشور  ما تا کنون دچار فروپاشی نشده است، گفت: هر کشور دیگری در مقابل تحریم های ظالمانه اقتصادی غرب علیه ایران دچار فروپاشی می شد، اما اقدام جهادی در کشور مانع هرگونه بروز مشکل شده است.

  وی با اشاره به اینکه  جهاد تبیین در مقابل تحریف دشمن ضروری است، عنوان کرد: جهادگران به برکت انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها حضور فعال و اثر بخش دارند و هرجایی که نیاز مردم بوده شاهد حضور این قشر بودیم.

سوری با بیان اینکه نگاه دوستداران انقلاب به شما است، افزود: کار جهادی منجر به ارتباط، بی واسطه با مردم خواهد شد و مردم دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین در مقابل تحریف دشمن ضروری است

جهاد تبیین در مقابل تحریف دشمن ضروری است