مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 14:212022-11-20حوادث

آتش سوزی در یک هتل آپارتمان 6 طبقه مهار شد


رییس سازمان آتش نشانی شیراز خبر داد: آتش سوزی در یکی از هتل آپارتمان های شیراز مأموران اطفای حریق ایستگاه های یک، 12 و 9 آتش نشانی را به بلوار آیت اله ربانی کشاند و حریق با سرعت عمل آتش نشانان با کمترین خسارت مهار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، با حضور مأموران و انجام بررسی اولیه مشخص شد که کانون حریق کانکس موجود در قسمت پشت بام این مجموعه اقامتی است که هر لحظه در حال گسترش بود.

به گفته آتش پاد قانع، ساعت 9:27 دقیقه صبح امروز 29 آبان ماه یک مورد آتش سوزی در یک مجتمع اقامتی در بلوار آیت اله ربانی، به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش نشانان سه ایستگاه آتش نشانی همراه با تجهیزات تخصصی در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

قانع ادامه داد: محل حادثه یک هتل آپارتمان 6 طبقه جهت اسکان مسافران بود که اتصالی در سیم کشی برق کانکس 12 متری موجود در پشت بام منجر به آتش سوزی شده و هر لحظه امکان سرایت شعله ها به فضای داخلی ساختمان وجود داشت.

وی افزود: آتش نشانان هم زمان با خاموش کردن آتش مشغول تخلیه ساکنان شده و افراد را به سلامت از داخل ساختمان خارج کردند.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به اینکه حادثه مصدوم و تلفات جانی برجای نگذاشت، تصریح کرد:  شعله های آتش و دود ناشی از آن، با حضور به موقع آتش نشانان قبل از سرایت به فضای داخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در یک هتل آپارتمان 6 طبقه مهار شد

آتش سوزی در یک هتل آپارتمان 6 طبقه مهار شد