مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 14:152022-11-20دانش

نمایه سازی نشریات و مجلات دانشگاه علوم کشاورزی گرگان ارتقا یافته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سیدحسین حسینی فر، رییس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در آیین بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی در دانشگاه ضمن تبریک این هفته، - رییس کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم کشاورزی گرگان گفت: با تدابیر انجام شده، در بحث نمایه سازی نشریات و مجلات دانشگاه، اقدامات مناسبی انجام و امتیاز کلیه نشریات دانشگاه ارتقا یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سیدحسین حسینی فر، رییس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در آیین بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی در دانشگاه ضمن تبریک این هفته، به ارایه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام گرفته طی یکسال گذشته در کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه پرداخت.

حسینی فر یکی از اقدامات مهم صورت گرفته را ایجاد دسترسی آنلاین به اسناد از طریق نرم افزار آذرسا بیان کرد و افزود: از سال 1392 تا کنون پایان نامه های دانشجویان در این نرم افزار بارگذاری شده است.

رییس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علوم کشاورزی گرگان از خرید 327 جلد کتاب فارسی و 21 جلد کتاب لاتین با توجه به درخواست و نیاز جامعه هدف خبر داد و تصریح کرد: اکنون کتابخانه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با 45000 جلد کتاب فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایه سازی نشریات و مجلات دانشگاه علوم کشاورزی گرگان ارتقا یافته است

نمایه سازی نشریات و مجلات دانشگاه علوم کشاورزی گرگان ارتقا یافته است