مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-20سياسي

بسیج زمینه ساز حکومت عدل الهی است/ نهادینه کردن فرهنگ بسیجی


نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار این که بسیج باید هسته های مقاومت را در تمامی جهان ایجاد کنند، آن را زمینه ساز حکومت عدل الهی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست و باید براین اساس تطیبق داده شود.

وی با اظهار اینکه به سمت پختگی و ورزیدگی بیشتر در حال حرکت و پیش رفتن است، گفت: بسیج در میدان و عرصه های مختلف حضور دارد و بسیج امروز با بسیج دهه اول انقلاب از نظر پختگی و مهارت تفاوت بسیار چشمگیر و مثبت داشته است.

وی ادامه داد: بسیجیان شیوه های دشمنی و چگونگی مقابله با آن را به خوبی فراگرفته اند و این مسئله دستاورد بسیار مهمی به شمار می رود و بسیج فتنه شناسی بهتر پیدا کرد و چگونگی راههای مقابله با آن را به خوبی پیدا کرده است.

آیت الله محمدی لایینی با اظهار اینکه به تعبیر حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری بسیج لشکر مخلص خدا است و دفتر آن را تمام عاشقان و ربیون عالم امضا کرده اند، گفت: باید بسیجیان به فکر حکومت بزرگ اسلامی باشند و هسته های مقاومت را در تمامی جهان ایجاد کنند و مقابل شرق و غرب ایستادگی کنند.

وی بسیج را زمینه ساز حکومت عدل الهی دانست و گفت: بسیج در گستره زمانی و مکانی بی نهایت است و نقش تعیین کننده ای دارد و باید این تفکر را در جامعه نهادینه کنیم و نباید در تحکیم تفکر بسیجی کوتاهی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج زمینه ساز حکومت عدل الهی است/ نهادینه کردن فرهنگ بسیجی

بسیج زمینه ساز حکومت عدل الهی است/ نهادینه کردن فرهنگ بسیجی