مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 13:302022-11-20اقتصادي

شتابدهنده فروش و صادرات در استان یزد راه اندازی می شود


استاندار یزد با اشاره به طرح راه اندازی شتاب دهنده فروش و صادرات در استان، بر تهیه مدل عملیاتی اجرای طرح مبتنی بر کارآمدی و اثربخشی حداکثری تاکید کرد.

- مهران فاطمی در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان یزد که در راستای بررسی موضوعات مربوط به راه اندازی شتابدهنده فروش و صادرات و مرکز مهارت افزایی و توسعه سرمایه انسانی در استان برگزار شد، با اشاره به برقراری تعامل بسیار خوب بین بخش خصوصی و دانشگاه ها با محوریت اتاق بازرگانی استان در طول یک سال اخیر، گفت: یکی از برآیندهای تقویت این تعامل، طرح بورسیه تحصیلی است که در پرتو هماهنگی و پیگیری مسائل مربوطه به نتیجه رسید.

وی همچنین به ورود پرقدرت و پر انگیزه دانشگاه یزد و دانشگاه آزاد اسلامی استان در عرصه تقویت پیوند بین دانشگاه و بخش های مختلف جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: امید است محصول به همرسانی ها و برگزاری جلسات پیرامون مسائل این حوزه، ارتقاء سطح ارتباط موثر دانشگاه با جامعه، بخش خصوصی و صنعت باشد.

استاندار در ادامه به طرح راه اندازی شتابدهنده فروش و صادرات در استان یزد اشاره و بر تهیه مدل عملیاتی اجرای طرح، مبتنی بر کارآمدی و اثربخشی حداکثری تاکید کرد.

فاطمی همچنین با اشاره به سفرهای اخیر رییس جمهور به برخی کشورها و به تبع آن افزایش تعاملات و قراردادهای همکاری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتابدهنده فروش و صادرات در استان یزد راه اندازی می شود

شتابدهنده فروش و صادرات در استان یزد راه اندازی می شود