مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 09:352022-11-20اقتصادي

قاچاقچیان سوخت در عنبرآباد نقره داغ شدند


فرماندار عنبرآباد از توقیف 30 دستگاه خودروی سواری به علت قاچاق سوخت در این شهرستان خبر داد و گفت: جهت شناسایی قاچاقچیان در جایگاه های عرضه سوخت دستگاه پلاک خوان نصب شده است.

- یزدان افشاری پور در گفت و گو با ایسنا از اهتمام ویژه شورای تامین عنبرآباد دربرخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت خبر داد و افزود: با متمرکز شدن کارت های آزاد سوخت در جایگاه های بحرینی جهت جلوگیری از ایجاد صف های طولانی عده ای با سوءاستفاده از این موضوع اقدام به سوختگیری های مکرر کرده اند که برای مردم مشکل ساز شده بود.

وی از رصد شبانه روزی جایگاه های سوخت در راستای نظارت بر نحوه سوختگیری های مکرر به منظور رضایت شهروندان سخن گفت و اظهار کرد: با بررسی های به عمل آمده مشخص شد این افراد نسبت به قاچاق سوخت اقدام می کردند.

افشاری پور از نصب پلاک خوان در یکی از جایگاه های عرضه سوخت خبر داد و گفت: با نصب دستگاه پلاک خوان در یکی از جایگاه ها اقدامات قابل توجهی جهت شناسایی افرادی که اقدام به قاچاق سوخت می کنند انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دادستان عمومی و انقلاب عنبرآباد نیز ضمن هشدار به کسانی که به صورت سازمان یافته در عرضه سوخت اختلال ایجاد می کنند و از طرفی مورد انتقاد افکار عمومی است، افزود: با پیگیری دستگاه های نظارتی و همکاری دستگاه قضایی و اعضای شورای تامین تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاقچیان سوخت در عنبرآباد نقره داغ شدند

قاچاقچیان سوخت در عنبرآباد نقره داغ شدند