مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آبان 1401 ساعت 08:352022-11-20اجتماعي

بوستان ترافیک منطقه 12، کتابخانه دار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، امیر یزدی، شهردار منطقه ضمن گرامی داشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: - به دستور شهردار منطقه 12 و با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی، خانه هلال بوستان ترافیک شهرداری منطقه 12 به کتابخانه تبدیل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، امیر یزدی، شهردار منطقه ضمن گرامی داشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: برابر دستورالعمل ابلاغی از معاونت کنترل ترافیک شهرداری تهران، خانه هلال واقع در بوستان ترافیک منطقه به کتابخانه تبدیل خواهد شد.

▫️وی هدف از این اقدام را گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی میان مردم، به ویژه کودکان و نوجوانان دانست و افزود: هم اکنون تخلیه وسایل و تجهیزات از خانه هلال واقع در این بوستان در حال انجام است و به زودی دیگر اقدامات لازم برای تبدیل این اتاق به کتابخانه انجام خواهد شد.

▫️زینب عبادی، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 12 نیز دراین باره گفت: بوستان ترافیک شهرداری منطقه 12 در محله شهید هرندی واقع شده که به تازگی اقدامات لازم برای نگهداشت تجهیزات این بوستان به منظور استفاده کودکان و نوجوانان انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوستان ترافیک منطقه 12، کتابخانه دار می شود

بوستان ترافیک منطقه 12، کتابخانه دار می شود