مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 23:052022-11-19سياسي

اراضی دولتی حریم دریای خزر تعیین تکلیف شود


دادستان مرکز گیلان با اشاره به اهمیت تعیین تکلیف مالکینی که در کنار ساحل دارای حقوق مالکیت هستند، گفت: آب دریا نیز در سنوات گذشته پیش روی و پس روی هایی داشته و اراضی مستحدثی ایجاد شده که متعلق به اراضی دولتی است و باید تعیین تکلیف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سیدمهدی فلاح میری امروز در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در سالن اجتماعات دادگستری گیلان با بیان اینکه حفاظت و حفظ حقوق بیت المال در تمامی حوزه ها یکی از اهداف قوه قضاییه است، اظهار کرد: قوه قضاییه نقش مهمی در حفظ حقوق بیت المال داشته و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

  وی با اشاره به اهمیت تعیین تکلیف مالکینی که در کنار ساحل دارای حقوق مالکیت هستند و همچنین جلوگیری از سوءاستفاده افراد سودجویی که به حریم دریا تعرضاتی داشتند، گفت: آب دریا نیز در سنوات گذشته پیش روی و پس روی هایی داشته و اراضی احداث ایجاد شده که متعلق به اراضی دولتی است و باید تعیین تکلیف شود.

  دادستان مرکز استان گیلان یکی از اهداف برگزاری نشست جلسه حفظ حقوق بیت المال را تعیین تکلیف سواحل و اراضی ساحلی استان گیلان دانست و تصریح کرد: تصمیماتی در این نشست در راستای تثبیت اراضی حریم دریا و سنددار کردن آن مطابق قوانین و مقررات حاکم اخذ شد تا هم تکلیف مردم مشخص شود و هم اراضی دولتی حریم دریای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی دولتی حریم دریای خزر تعیین تکلیف شود

اراضی دولتی حریم دریای خزر تعیین تکلیف شود