مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 23:052022-11-19اقتصادي

طرح حدنگاری اراضی کشاورزی با جدیت در کرمانشاه دنبال می شود


استاندار کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح کاداستر در سراسر کشور، گفت: طرح حدنگاری اراضی کشاورزی با جدیت در کرمانشاه دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن امیری مقدم بعد از ظهر شنبه در مراسم اعطای اسناد ملکی به کشاورزان روانسر، اظهار کرد: امروز همه وظیفه داریم که قانون مربوط به طرح کاداستر را خوب اجرا کنیم زیرا در جامعه ای که قانون در آن اجرا شود توسعه در آن جامعه بیشتر ایجاد می شود.

وی افزود: اجرای قانون علاوه بر حل مشکلات در خصوص پرونده های مربوط به کشاورزان منجر به ایجاد آرامش، صمیمیت و همزیستی مسالمت آمیز نیز می شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: اجرای این قانون آرامش بیشتری را در بین کشاورزان و حل اختلافات ملکی آنها به دنبال خواهد داشت و ما حقیقتاً به دنبال این هستیم که این رویه در کل شهرستان های استان دنبال شود.

امیری مقدم بیان کرد: با ایجاد آرامش و وحدت رویه در بین کشاورزان اعطای خدمات و تسهیلات به آنها بهتر و روانتر انجام می شود و ما در شهرستان ها مسئولیت اجرای طرح را به فرمانداران واگذار کردیم.

وی تاکید کرد: اجرای طرح کاداستر در کرمانشاه باید به عنوان نمونه در سطح کشور معرفی شود و همه فرمانداران بخشداران و دهیاران در این زمینه وظیفه مهمی به عهده دارند و از این ظرفیت باید به منظور تسریع در اجرای کارها و حل مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح حدنگاری اراضی کشاورزی با جدیت در کرمانشاه دنبال می شود

طرح حدنگاری اراضی کشاورزی با جدیت در کرمانشاه دنبال می شود