مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 18:362022-11-19اقتصادي

برگزاری 1640 برنامه به مناسبت هفته بسیج در ارومیه


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارومیه از برگزاری 1640 برنامه به مناسبت هفته بسیج در ارومیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه قهرمان عیوضلو فرمانده ناحیه مقاومت در کنار آحاد ملت بوده و خدمات مختلف علمی فرهنگی، هنری اقتصادی،سیاسی در جامعه ارایه داده است.

وی گفت: 180 هزار بسته معیشتی از سال گذشته تا کنون با ارزش نه میلیارد تومان، اهدا جهیزیه  برای 120نفر به ارزش  یک میلیارد و دویست هزار تومان تسهیلات اشتغالزایی خرد و خانگی به ارزش 10 میلیارد تومان ,خدمات پزشکی دامپزشکی انجام داده اند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارومیه ادامه داد: کمک به آسفالت راههای بین مزارع در جهت توسعه روستاها انجام شده است و آسفتات دومین جاده در مسیر روستای چهره گشا انجام می پذیرد.

این مقام مسوول گفت: اگر در روستاها توسعه و آسایش ایجاد شود مهاجرت معکوس رخ خواهد داد که این مهم باعث می شود بسیاری از آسیبهای اجتماعی در جامعه کاهش یابد.

عیوض لو از برگزاری 1640 برنامه در این هفته خبر داد و  بیان کرد: افتتاح دارالقرآن ،برگزاری  برنامه های قرآنی ، افتتاح خانه مهر بسیج برای ایجاد خدمات روانشناسی در سطح جامعه انجام می شود .

وی خاطرنشان کرد: برگزاری  مسابقات ورزشی، یادواره شهدای امنیت و برگزاری  18 یادواره شهدا ، دیدار از خانواده شهدا، بازدید دانش آموزان از ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 1640 برنامه به مناسبت هفته بسیج در ارومیه

برگزاری 1640 برنامه به مناسبت هفته بسیج در ارومیه