مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 18:252022-11-19سياسي

45 درصد از بسیجیان استان قم را بانوان تشکیل می دهند


کبیری پور شعار هفته بسیج را بسیج خدمت گزار ملت ایران معرفی کرد و گفت: 360 هزار بسیجی در استان داریم که 45 درصد آن بانوان هستند که این میزان به دلیل کمبود پایگاه بسیج خواهران است.

- ایسنا/قم کبیری پور شعار هفته بسیج را "بسیج خدمت گزار ملت ایران" معرفی کرد و گفت: 360 هزار بسیجی در استان داریم که 45 درصد آن بانوان هستند که این میزان به دلیل کمبود پایگاه بسیج خواهران است.

مهدی کبیری پور جانشین فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم در نشست خبری که امروز 28 آبان ماه با حضور اصحاب رسانه با موضوع تشریح برنامه هفته بسیج در ساختمان هنر و رسانه برگزار شد، با بیان این که از 29 آبان ماه تا 5 آذر که روز تشکیل بسیج مستضعفین است به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده و در همین راستا برنامه های متنوعی تدارک دیده شده است، عنوان کرد: این هفته همایش بزرگ مربیان طرح صالحین و همچنین مربیان طرح شهید بهنام محمدی را با همکاری آموزش و پرورش را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در این هفته جلسات تبیینی که مستمرا در حال انجام است به صورت پررنگ تر برای همه اقشار در مدارس، مساجد و دانشگاه ها برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کبیری پور افتتاحیه اعزام اردوهای راهیان نور دانش آموزی، برگزاری مسابقات قرآنی بسیج با حضور گسترده نوجوانان و جوانان از طریق پایگاه ها و مساجد، بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 درصد از بسیجیان استان قم را بانوان تشکیل می دهند

45 درصد از بسیجیان استان قم را بانوان تشکیل می دهند