مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 11:152022-11-19سياسي

پشت پرده ای دیگر از تخریب حمام خسرو آغا


وقتی حمام خسرو آغا را خراب کردند من به عنوان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان به استانداری و شهرداری نامه نوشتم، حتی به ریاست جمهوری وقت یعنی آقای هاشمی رفسنجانی هم نامه نوشتم که همه آن نامه ها اعتراض من به تخریب حمام خسروآغا بود.

- این جمله هایی است که عبدالله کوپایی، رییس سابق نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان درباره تخریب حمام تاریخی خسرو آغا می گوید و البته در صحبت های خود درباره این بنای صفوی، به ماجرای مترو و ساختمان فعلی امور بین الملل شهرداری اصفهان نیز اشاره کرده است.

اما در صفحه های 359 تا 362 در کتاب یاد یاران2؛ عکس ها و نامه ها خود حکایت می کنند که تألیفی از عبدالحسین سیف الهی، معاون عمرانی سابق استانداری اصفهان است، مشروح نامه ای از این مقام مسئول منتشر شده که آن را در تاریخ نهم اردیبهشت ماه 1374 و در پاسخ به نامه مورخ دوم اردیبهشت ماه سال 74 نوشته عبدالله کوپایی، رییس وقت نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان نگارش و تنظیم کرده است.

در بخش هایی از این نامه آمده است: حضرت عالی در جریان بوده اید و در زمان معاونت عمرانی خودتان دوستان اوایل انقلاب که بعضاً امروز شهیدند و شمع محفل بشریت اند در این مکان بمب گذاری نمودند به دلیل سوابق بسیار بد و نامطلوب و ناشایست که همه علمای متعهد اصفهان و همه مردم متدین و انقلابی شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده ای دیگر از تخریب حمام خسرو آغا

پشت پرده ای دیگر از تخریب حمام خسرو آغا