مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 آبان 1401 ساعت 09:552022-11-19سياسي

شیوع بالای بیماری اتیسم/برنامه افزایش مراکز حمایتی بهزیستی


رییس سازمان بهزیستی کشوربا اشاره به شیوع زیاد بیماری اتیسم گفت: بهزیستی برنامه مدونی برای افزایش مراکز روزانه و کمک به خانواده های دارای کودک اتیسم دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی محمد قادری در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره تئاتر منطقه ای افراد دارای معلولیت طلوع به میزبانی زنجان، گفت: بهزیستی تلاش می کند تا ظرفیتی از حداکثر استعداد افراد دارای معلولیت ایجاد و شرایطی مهیا کند تا پرسشگری و مطالبه گری نسبت به اجرای قوانین با موضوع افراد دارای معلولیت صورت گیرد.

رییس سازمان بهزیستی کشور در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره تئاتر منطقه ای افراد دارای معلولیت طلوع، اظهار کرد: هر ساله به واسطه یک رویداد جهانی و بین المللی در کشور ضمن اینکه در همه اوقات برای حضور افراد دارای معلولیت در اجتماع تلاش می کنیم اما هفته گرامیداشت افراد دارای معلولیت مصادف با 12 آذر بهانه ای است که بیشتر به حقوق افراد دارای معلولیت فکر کنیم و این فرصت خوبی است برای مسئولانی که تلاش می کنند روابط بین آحاد جامعه و افراد دارای معلولیت را به رسمیت بشناسند.

رییس سازمان بهزیستی کشور، تصریح کرد: برگزیدگان ششمین جشنواره تئاتر افراد دارای معلولیت در اقلیم های مختلف کشور باید بتوانند از ظرفیت افرادی که در منزل هستند و شاید باور به استعداد خود ندارند در قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع بالای بیماری اتیسم/برنامه افزایش مراکز حمایتی بهزیستی

شیوع بالای بیماری اتیسم/برنامه افزایش مراکز حمایتی بهزیستی