مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 15:002022-11-18سياسي

حل مشکلات نیازمند «ید واحد» است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز گفت: برای حل مشکلات جامعه باید «ید واحد» بود تا در مقابل دشمنان و مشکلات ایستاده و به سمت پیشرفت حرکت کنیم.

- شیراز- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز گفت: برای حل مشکلات جامعه باید ید واحد بود تا در مقابل دشمنان و مشکلات ایستاده و به سمت پیشرفت حرکت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دیدار هیئت دولت نکته ای را فرمودند و تاکید کردند که در شرایط اجتماعی که پیش آمده و دشمن برخی را تحریک کرده دولت را از کار اصلی و وظایف مهم غافل نکند این مسئله ای مهم است آیت الله دژکام تاکید کرد: وظیفه ما پدری است و برای آنها نیز کم نگذاشتیم؛ پدرانه می گویم جریان های داخلی در مقابل دشمن باید از هم حمایت کنند نه اینکه بگوید دیدی نتوانستی؛ این همراهی با دشمن نیست؟ کلاهشان را قاضی کنند برخی یک حرکتی کردند که نشان دهند دلشان برای دین می سوزد قبل از اینکه رقابت سیاسی به میان آید.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: دست ها باید در دست هم باشد آقا فرمودند ید واحده باشید، در پیام برای شهدای حرم شاهچراغ گفتند همه ملت ید واحده باشند یعنی تمام جریانات باید یک مسئله را مورد توجه قرار دهند به عنوان یک کسی که در خدمت مردم و دلسوز دین هستیم این درخواست را مطرح می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات نیازمند «ید واحد» است

حل مشکلات نیازمند «ید واحد» است