مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 11:552022-11-18سياسي

کتاب یکی از زبان های هنر برای بیان یاد و پیام شهیدان


با توجه به بیانات رهبرِ حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، کتاب می تواند یکی از زبان های هنر باشد تا یاد و پیام شهیدان را که هویت ملی را درخشنده و برجسته می کنند و رتبه اش را بالا می برند، - خبرگزاری فارس - الناز رحمت نژاد: خاطراتم را که کمی بالا و پایین می کنم، می بینم همیشه بزرگ ترها برایِ ما کوچک ترها الگوی عملی بوده اند، مثلا یکی از چیزهایی که همیشه من را به کتابخوانی تشویق کرده، کتابخوان بودنِ رهبرِ عزیزمان بوده است.

چه آن زمانی که در کتابخانه یشان نشسته بودند و فرمودند: توقع من از همه مردم این است که کتاب و کتابخوانی را جدی بگیرند، کتابخوانی همانند کارهای روزانه در زندگی مردم وارد شود.

چه سال هایِ قبل از کرونا که به نمایشگاه بین المللی کتاب می رفتند، غرفه به غرفه، سالن به سالن، انتشارات به انتشارات کتاب ها را نگاه می کردند، در مورد آن ها حرف می زدند و توصیه هایی به نویسنده ها می کردند: لازم است که مردم را کتابخوان بکنیم اما از این واجب تر آن است که استعداد نویسندگی را در بین مردم پیدا کنیم و تولید کتاب بکنیم.

چه آنجایی که در یکی از خاطره هایشان آورده اند: در کیف یا جیب خود کتاب داشته باشید و در وقت های ضایع شونده، زمانیکه سوار اتوبوس و تاکسی هستید، مطب پزشک در حالِ انتظار به سر می برید، از تمام این وقت ها برای خواندن کتاب است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب یکی از زبان های هنر برای بیان یاد و پیام شهیدان

کتاب یکی از زبان های هنر برای بیان یاد و پیام شهیدان