مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 آبان 1401 ساعت 11:402022-11-18اقتصادي

وزیر بهداشت در معرض استیضاح است/ افزایش چند برابر قیمت داروها


نماینده رشت و خمام در مجلس، وزیر بهداشت را در معرض استیضاح دانست و گفت: طرح دارویار قرار بود قیمت دارو را برای مصرف کننده افزایش ندهد، اما اکنون قیمت ها چند برابر افزایش یافته که ضعف شدید وزارتخانه بهداشت را بیان می کند.

- ایسنا/گیلان نماینده رشت و خمام در مجلس، وزیر بهداشت را در معرض استیضاح دانست و گفت: طرح دارویار قرار بود قیمت دارو را برای مصرف کننده افزایش ندهد، اما اکنون قیمت ها چند برابر افزایش یافته که ضعف شدید وزارتخانه بهداشت را بیان می کند.

جبار کوچکی نژاد، با اشاره به تمدید یک ساله برنامه ششم توسعه، تمدید مجددا این برنامه را به صلاح ندانست و اظهار کرد: بودجه سالانه براساس اسناد بالادستی از جمله برنامه توسعه تصویب می شود و لذا مذاکراتی بین مجلس و دولت انجام شده تا ابتدا لایحه برنامه هفتم توسعه به مجلس ارائه شود و سپس به سمت لایحه بودجه 1402 برویم.

وی با بیان اینکه تدوین و تصویب برنامه هفتم توسعه حداقل چهار ماه طول می کشد تا کلیات و جزییان آن در کمیسیون تلفیق و صحن تصویب شود، گفت: مجلس این اختیار را به دولت داده تا از احکام بودجه 1401 طی سه ماهه اول سال 1402 جهت پرداخت حقوق و مزایا استفاده کند و مجلس نیز در بهار سال آینده لایحه بودجه را براساس برنامه هفتم تصویب و ابلاغ خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت در معرض استیضاح است/ افزایش چند برابر قیمت داروها

وزیر بهداشت در معرض استیضاح است/ افزایش چند برابر قیمت داروها