مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 20:452022-11-17ورزشي

پیروزی بدمینتون بازان تبریز در خانه/ تکیه محکم میلاد به صدر جدول


تیم میلاد تبریز در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور مقابل شهرداری شاهرود به برتری رسید.

- ایسنا/آذربایجان شرقی تیم میلاد تبریز در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور مقابل شهرداری شاهرود به برتری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم های میلاد تبریز و شهرداری شاهرود در چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ برتر بدمینتون بانوان باشگاه های کشور از ساعت 14 روز پنجشنبه 26 آبان ماه، در آکادمی بین المللی بدمینتون تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت مدافع عنوان قهرمانی توانست با نتیجه 4 بر یک میهمان خود را با شکست مواجه کند.

در دیدار نخستین یک نفره، یگانه کرمانی از میلاد تبریز به مصاف ساره امینیان از شهرداری شاهرود رفت و توانست با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را با شکست روبه رو کند.

در دیدار دوم یک نفره، رومینا تاجیک از میلاد تبریز به مصاف فاطمه فنایی از شهرداری شاهرود رفت و موفق شد با نتیجه دو بر صفر از سد حریف خود بگذرد.

اما در اولین بازی دو نفره، رومینا تاجیک و نسیم صفایی از میلاد تبریز توانستند در طول سه ست ساره امینیان و حنانه یعقوب زاده از شهرداری شاهرود را شکست دهند.

در بازی دوم دیدار دو نفره، کیانا هاشمی و فاطمه مونس خواه از میلاد تبریز در جدال با فاطمه فنایی و فاطمه سروقدی از شهرداری شاهرود در طی سه ست بازی، نتیجه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی بدمینتون بازان تبریز در خانه/ تکیه محکم میلاد به صدر جدول

پیروزی بدمینتون بازان تبریز در خانه/ تکیه محکم میلاد به صدر جدول