مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 17:402022-11-17اقتصادي

آیین تجلیل از امدادگران برتر شرکت امداد خودرو سایپا


همزمان با بیستمین سالگرد تاسیس شرکت امداد خودرو سایپا آیین تجلیل از امدادگران برتر این شرکت برگزارشد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت امداد خودرو سایپا ، طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا، اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد این شرکت از خدمات نمایندگی ها، امداد گران و خدمت رسانان برتر طرح خدمات و امداد نوروزی 1401 تقدیر شد.

مهندس قلی زاده مدیرعامل امداد خودرو سایپا با تاکید بر لزوم تقویت و گسترش ناوگان امدادی در سراسر کشور جهت پاسخگویی به مشتریان این شرکت عنوان کرد: امدادگران شرکت امداد خودروی سایپا ، سرمایه اصلی این شرکت به شمار می روند که وظیفه اصلی خدمت رسانی به مشتریان گروه خودرو سازی سایپا را برعهده دارند و ما تمام توان خود را بکار گرفته ایم تا با تجهیز امکانات ناوگانی و سیستمی زمینه ارتقای خدمات امدادی به موقع را برای مشتریان فراهم نماییم.

وی همچنین در خصوص ضرورت حمایت از امدادگران این شرکت اظهار داشت: با برنامه ریزی انجام شده در میزان اجرت و هزینه ایاب و ذهاب امدادگران ، تغییراتی صورت گرفته تا آنان ارائه خدمات به مشتریان با انگیزه و رضایت بیشتر صورت پذیرد.

مهندس قلی زاده در پایان با اشاره به ارائه خدمات امدادی جدید در شرکت امداد خودرو سایپا اظهار داشت : شرکت امداد خودرو سایپا با تعریف خدمات جدید امداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تجلیل از امدادگران برتر شرکت امداد خودرو سایپا

آیین تجلیل از امدادگران برتر شرکت امداد خودرو سایپا