مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 17:302022-11-17فرهنگي

پخش مجله فرهنگی هنری «پرنیان» از سیمای مرکز قزوین


مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: شبکه استانی سیمای مرکز قزوین مجله فرهنگی و هنری «پرنیان» را همراه مخاطبان ورق می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی رحیمی اظهار کرد: شبکه استانی سیمای مرکز قزوین مجله فرهنگی و هنری پرنیان را همراه مخاطبان ورق می زند.

این برنامه با هدف آگاهی بخشی به مردم در خصوص رویدادهای فرهنگی و هنری استان، معرفی هنرمندان، فرهیختگان و نمایش آثار هنری استان از سیمای مرکز قزوین پخش می شود.

وی افزود: این برنامه دارای بخش های مختلفی همچون معرفی توانمندی های، فرهنگی و هنری استان، معرفی مظاهر فرهنگی، مصادیق هنرهای مختلف ادبی، نمایشی، تجسمی همچون خوشنویسی، نگارگری مکتب قزوین، صنایع دستی استان قزوین، سینما، تئاتر، عکاسی و ادبیات و سایر بخش های هنری استان است.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین تصریح کرد: از آنجایی که قزوین پایتخت هنر خوشنویسی است در یک فصل از برنامه که متشکل از چند قسمت است پرنیان یک خوشنویس را به مخاطبان معرفی می کند تا مردم بیش از پیش با مفاخر هنر خوشنویسی در استان آشنا شوند.

رحیمی خاطرنشان کرد: مجله فرهنگی و هنری پرنیان به تهیه کنندگی مجتبی یعقوبی شنبه ها ساعت 22:20 به مدت 30 دقیقه از سیمای مرکز قزوین پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش مجله فرهنگی هنری «پرنیان» از سیمای مرکز قزوین

پخش مجله فرهنگی هنری «پرنیان» از سیمای مرکز قزوین