مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 17:202022-11-17سياسي

9 هزار شغل در ساری ایجاد می شود


فرماندار ساری سهمیه اشتغال تعیین شده در شهرستان را بیش از 9 هزار نفر ذکر کرد و گفت: تاکنون هفت هزار شغل معادل 70 درصد تعهد محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی نوبخت عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری ساری سهمیه اشتغال شهرستان را بیش از 9 هزار نفر ذکر کرد و از متولیان امر خواست برای تحقق برنامه های اشتغال به صورت جهادی تلاش کنند.

وی با بیان این که تاکنون بیش از هفت هزار شغل در سامانه ثبت شده است، افزود: در شرایط کنونی که دشمنان تلاش دارند مردم را دلسرد کنند خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات مهمترین وظیفه و جهاد به شمار می رود.

وی توسعه همراه با عدالت و معنویت را از مهمترین طرح ها برای مرکز استان بیان کرد و گفت: هرگز اجازه نمی دهیم برخی سیاسیون عافیت طلب با دروغ و زد وبندهای سیاسی برای رسیدن به اهداف خود به مردم ضربه زنند و خیانت کنند.

نوبخت به سفر استاندار و مسئولان به بخش چهاردانگه اشاره کرد و گفت: برای عملیاتی شدن مصوبات کمیته ای تشکیل شد و تاکنون تمامی طرح ها عملیاتی شده است.

منصورعلی زارعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با اظهار این که دولت برای عبور کشور از شرایط سخت ریل گذاری مناسبی انجام داده است، گفت: بیگانگان و دشمنان نمی توانند جلوی حرکت قطار رو به رشد کشور را بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 هزار شغل در ساری ایجاد می شود

9 هزار شغل در ساری ایجاد می شود