مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 15:502022-11-17سياسي

مردمی سازی و بومی شدن جریان ایثار و شهادت بین مردم هدف ماست


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: مردمی سازی و بومی شدن جریان ایثار و شهادت بین مردم هدف ماست.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: مردمی سازی و بومی شدن جریان ایثار و شهادت بین مردم هدف ماست.

حجت الاسلام هبت اله هاشمی در جلسه بررسی ابعاد و راهکارهای ایجاد شبکه های خدمت رسان مردم پایه در میان جامعه ایثارگران و خانواده شهدا که با محوریت شناسایی و پایش پتانسیل های اجرایی و اعضا فعال، ایجاد حلقه های خدمت رسانی در میان جامعه هدف، نحوه واگذاری خدمات بنیاد شهید به حلقه ها و نحوه فعال سازی حلقه های خدمت رسان ایثارگر جهت خدمت رسانی به آحاد جامعه در راستای افزایش سرمایه اجتماعی و ارتقا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان برگزار شد، افزود: برنامه ریزی برای ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه بین نسل جوان و نوجوان ضروری است.

وی با بیان اینکه مردمی سازی و بومی شدن جریان ایثار و شهادت بین مردم هدف ماست، گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت به گونه ای تبیین شود که همه مردم خودشان را خدمت رسان ایثارگر بدانند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اضافه کرد: در حوزه ایثار و شهادت باید از ظرفیت مردم استفاده شود و راهکارهای لازم در این زمینه ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی سازی و بومی شدن جریان ایثار و شهادت بین مردم هدف ماست

مردمی سازی و بومی شدن جریان ایثار و شهادت بین مردم هدف ماست