مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 15:052022-11-17سياسي

حمایت قاطع ستاد اقتصاد مقاومتی از شرکت های دانش بنیان


رییس کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر حمایت قاطع ستاد اقتصاد مقاومتی از شرکت‍ های دانش بنیان گفت: حمایت از این قبیل شرکت ها حمایت از شخص خاصی نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان زنجان در پنجمین جلسه ستاد را در عمل به منصه ظهور قرار دهیم.

صادقی نیارکی با تاکید بر قدرت روز افزون جمهوری اسلامی و ناراحتی دشمنان از این قدرت افزود: مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود فرمودند، که دشمن با تمام قوا به میدان آمده و جنگ ترکیبی را علیه کشورمان به راه انداخته است و ما در حوادث اخیر شاهد هجمه های  همه جانبه دشمن بودیم و لذا اقتصاد مقاومتی یکی از موانع تحقق نقشه های شوم دشمن است.

رییس کل دادگستری استان زنجان ضمن پرفایده و کم زحمت بودن شرکت های دانش بنیان گفت: این نوع شرکت ها و صنایع جزء صنایع مادر است که سایر شرکت ها از محصولات و دانش آنها بهره می برند، در حالی که حمایت از این نوع شرکت ها حفظ ثروت داخلی و مانع از خروج ارز  را دو چندان می کند.

وی با تاکید بر حمایت قاطع ستاد اقتصاد مقاومتی از شرکت‍ های دانش بنیان گفت: حمایت از این قبیل شرکت ها حمایت از شخص خاصی نیست، بلکه حمایت از جامعه، حقوق عامه و ثروت ملی، در راستای رفع بیکاری جوانان و همچنین سالم سازی محیط زیست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت قاطع ستاد اقتصاد مقاومتی از شرکت های دانش بنیان

حمایت قاطع ستاد اقتصاد مقاومتی از شرکت های دانش بنیان