مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 13:052022-11-17سياسي

گلستان از حوادث اخیر روسفید بیرون آمد/ اصناف و بازاریان هوشیار باشند


فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه دشمن به دنبال سناریوی کشته سازی است، گفت: خوشبختانه استان گلستان از حوادث اخیر روسفید بیرون آمد.

- ایسنا/گلستان فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه دشمن به دنبال سناریوی کشته سازی است، گفت: خوشبختانه استان گلستان از حوادث اخیر روسفید بیرون آمد.

سردار علی ملک شاهکویی ظهر امروز پنج شنبه 26 آبان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در اغتشاشات و حوادث اخیر، استان گلستان روسفید است، با وجود آنکه دشمن به دنبال راه اندازی سناریوی کشته سازی است اما خوشبختانه با هوشیاری و هوشمندی مردم و مسئولان نقشه شوم دشمن در استان گلستان عملیاتی نشده و به درب بسته خورد.

وی با بیان اینکه امروز دشمنی دشمنان تشدید شده است، افزود: آنها نمی خواهند ما امنیت داشته باشیم، در شرایط فعلی اصناف و بازریان همانطور که تاکنون به خواسته های دشمن تن نداده اند از این پس نیز هوشیار باشند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال بر هم زدن امنیت ما است و اگر به امنیت خدشه وارد شود دیگر امکان زندگی در رفاه و آسایش فراهم نیست، متذکر شد: اگر امروز دشمنان با رسانه و فضای مجازی به جنگ ما می آیند ما هم باید با همان ابزار به سراغ آنها برویم، امروز جنگ است و باید در برابر توطئه های دشمنان هوشیار باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان از حوادث اخیر روسفید بیرون آمد/ اصناف و بازاریان هوشیار باشند

گلستان از حوادث اخیر روسفید بیرون آمد/ اصناف و بازاریان هوشیار باشند