مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 12:202022-11-17سياسي

جشنواره خیرین مدرسه ساز در اردبیل برگزار شد


بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اردبیل با حضور مسئولان کشوری و استانی در اردبیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در مراسمی که پیش از ظهر پنجشنبه در سالن لاله اردبیل برگزار شد، با تجلیل از خیرین و نیک اندیشان در مسیر مدرسه سازی از گروه های مختلف دعوت شد تا در این امر نیک مشارکت و حضور فعال داشته باشند.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل اظهار کرد: ما دست یاری به سوی خیرین دراز می کنیم تا همچنان در امر مدرسه سازی استان اردبیل بتواند پیشرو و پیشتاز کشور عمل کند.

جواد قرآن نویس به فعالیت مجمع خیرین مدرسه ساز استان از سال 78 اشاره کرد و گفت: 35 درصد مدارس کشور و استان اردبیل با همت خیرین و مشارکت آنها احداث و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: ما هم اکنون در برخی از شهرستان های استان نیاز به توسعه فضاهای آموزشی، بهسازی و نوسازی واحدهای آموزشی و همچنین برچیده شدن مدارس کانکسی و سنگی داریم و امیدواریم با کمک خیرین بساط این گونه مدارس به سرعت برچیده شود.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل افزود: به هیچ وجه زیبنده دانش آموزان استان اردبیل نیست که در یک کلاس 35 تا 40 دانش آموز نشسته و با کمبود فضای آموزشی امکان تحصیل مناسب پیدا نکنند که قطعاً خیرین مدرسه ساز سعی خود را به کار گرفتند تا در این امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره خیرین مدرسه ساز در اردبیل برگزار شد

جشنواره خیرین مدرسه ساز در اردبیل برگزار شد