مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 10:052022-11-17اقتصادي

مرکز جدید خونگیری کرمانشاه شروع به فعالیت کرد


مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه، از آغاز به کار مرکز جدید خونگیری شهر کرمانشاه در شهرک آبادانی و مسکن خبر داد و گفت: این مرکز پنجشنبه های هر هفته در نوبت صبح آماده خونگیری از اهداکنندگان است.

- مریم میرزاده، مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از آغاز به کار سومین مرکز خونگیری شهر کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: در راستای سهولت دسترسی مردم نیکوکار شهر کرمانشاه به مراکز اهدای خون، پایگاه انتقال خون شهرک آبادانی و مسکن از امروز پنجشنبه، 26 آبان ماه 1401 آغاز بهکار کرده است  وی ادامه داد: همشهریان ساکن شهرک آبادانی و مسکن، می توانند پنجشنبه هر هفته از ساعت 8 صبح الی 12 به پایگاه اهدای خون این شهرک واقع در بلوار گل ها، چهارراه شهید مطهری، جنب دبیرستان شهید مطهری مراجعه و در امر خداپسندانه و انسان دوستانه اهدای خون مشارکت کنند.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکلی در تامین خون مورد نیاز مراکز درمانی و بیمارستان های استان نداریم، اما پایداری این وضعیت منوط به حضور مستمر اهداکنندگان خون است.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه مرکزی انتقال خون استان کرمانشاه واقع در بلوار بنت الهدی رو به روی فرمانداری در روز های غیرتعطیل از ساعت 8 تا 19 و در روزهای تعطیل از ساعت 8:30 تا 13:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز جدید خونگیری کرمانشاه شروع به فعالیت کرد

مرکز جدید خونگیری کرمانشاه شروع به فعالیت کرد