مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 آبان 1401 ساعت 01:402022-11-16سياسي

پیام تسلیت نایب رییس فراکسیون انقلاب به دنبال حادثه تروریستی در ایذه و اصفهان


نایب رییس فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: این روزها بیش از گذشته باید در کنار هم ایستاد و به این نکته توجه داشت که فضای غبار آلود نه تنها فرصت شنیدن مطالبات اجتماعی را از جامعه سلب می کند بلکه گذران زندگی معمولی را نیز با چالش امنیتی مواجه می سازد.

- نایب رییس فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: این روزها بیش از گذشته باید در کنار هم ایستاد و به این نکته توجه داشت که فضای غبار آلود نه تنها فرصت شنیدن مطالبات اجتماعی را از جامعه سلب می کند بلکه گذران زندگی معمولی را نیز با چالش امنیتی مواجه می سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن پیرهادی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ضمن محکومیت عملیات تروریستی در ایذه و اصفهان، تاکید کرد:️ این روزها سهم مردم در برقراری امنیت و بازگرداندن کشور به روزهای آرامش،همپای مسئولان انتظامی و امنیتی است.

متن کامل این پیام به شرح زیر است: 《دشمنان نظام اوج وقاحت شان را سه هفته پیش در حمله تروریستی به حرم شاهچراغ نشان دادند و آشکار کردند در خصومت با ایران و ایرانی هیچ خط قرمزی ندارند.

آمران همان جنایت امروز بار دیگر دو اقدام تروریستی در ایذه و اصفهان عیان کردند، از برقراری آرامش در کشور نگرانند، به همین خاطر هم جنایات جدیدی را ضمیمه جنایت قبلی کردند، تا از غم ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت نایب رییس فراکسیون انقلاب به دنبال حادثه تروریستی در ایذه و اصفهان

پیام تسلیت نایب رییس فراکسیون انقلاب به دنبال حادثه تروریستی در ایذه و اصفهان