مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 21:452022-11-16فرهنگي

هنرمند خراسان جنوبی گواهینامه درجه یک هنری در رشته سرنا گرفت


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، گواهینامه درجه یک هنری معادل مدرک دکترا در رشته ساز سرنا را به هنرمند استانی احمد سلم آبادی اعطا کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، گواهینامه درجه یک هنری معادل مدرک دکترا در رشته ساز سرنا را به هنرمند استانی "احمد سلم آبادی" اعطا کرد.

علی فرخنده، امروز چهارشنبه 25 آبان در نشست با فعالان موسیقی استان گفت: از هنرمندان دعوت می شود براساس مدارک و مستندات که نسبت به اولویت بندی ها و امتیازات بین المللی، ملی، منطقه ای و استانی و گواهی شرکت و حضور در مراسم های مختلف تقسیم بندی می شود؛ نسبت به دریافت درجه هنری اقدام کنند، چرا که این امر منجر به معادل سازی سطح تحصیلات شده که مورد تایید وزارت علوم نیز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه گواهینامه درجه یک هنری معادل مدرک دکترا در رشته ساز سرنا به هنرمند استانی احمد سلم آبادی اعطا شد.

درجات هنری هنرمندان دارای پنج سطح بوده که درجه یک هنری هم تراز با مدرک تحصیلی دکترا، درجه دو هنری هم تراز با مدرک تحصیلی فوق لیسانس، درجه سه هنری هم تراز با مدرک تحصیلی لیسانس، درجه چهار هنری هم تراز با مدرک تحصیلی فوق دیپلم و درجه پنج هنری هم تراز با مدرک تحصیلی دیپلم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمند خراسان جنوبی گواهینامه درجه یک هنری در رشته سرنا گرفت

هنرمند خراسان جنوبی گواهینامه درجه یک هنری در رشته سرنا گرفت