مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 20:002022-11-16سياسي

دشمن می خواهد ما را در قامت برجام و مذاکره فریب دهد


دشمن می خواهد ما را در قامت برجام و مذاکره فریب بدهد؛ آمریکا هیچ گاه به نفع ملت ایران گام بر نداشته و خدمتی برای ما نداشته است بلکه به جای خدمت، - ایسنا/همدان امام جمعه ملایر گفت: دشمن می خواهد ما را در قامت برجام و مذاکره فریب بدهد؛ آمریکا هیچ گاه به نفع ملت ایران گام بر نداشته و خدمتی برای ما نداشته است بلکه به جای خدمت، به دنبال غارت کشور بودند.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری عصر چهارشنبه 25 آبان ماه در مراسم یادواره 24 شهید روستای قلعه بابا خان ملایر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی می خواهند ما بصیرت و قدرت تشخیص نداشته باشیم.

برقراری ادامه داد: تا قبل از انقلاب، دشمنان ما را حقیر و کوچک می شمردند و حتی در دوران پهلوی مستشاران آنها حق توحش از کشور ما می گرفتند اما امروز انقلاب اسلامی با قدرت و صلابت ایستاده است.

وی عافیت طلبی را بزرگترین آفت انقلاب ها دانست و گفت: کسانی که در انقلاب اسلامی به دنبال خواسته های خود هستند و می خواهند از سفره انقلاب به خواسته های منفعت طلبانه خود برسند، اهل طمع دنیا هستند و فریب خواهند خورد.

برقراری با اشاره به دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما را از جبر و ظلم طاغوت فرعونیان نجات داد و ما نباید فراموش کنیم که کجا بودیم و امروز به کجا ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن می خواهد ما را در قامت برجام و مذاکره فریب دهد

دشمن می خواهد ما را در قامت برجام و مذاکره فریب دهد