مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 18:052022-11-16سياسي

اجرای 500 برنامه گرامیداشت هفته بسیج در رشت


فرماندار شهرستان رشت با اشاره به برگزاری بیش از 500 برنامه گرامیداشت، همزمان با هفته بسیج در سطح شهرستان، گفت: امروز می توان بسیج را به عنوان یک الگوی موفق و تفکر ریشه دار در جهان معرفی کرد.

- حمیدرضا امام پناهی امروز در جلسه هماهنگی ویژه برنامه های گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج نمونه کامل اراده و اتحاد یک ملت برای دفاع از دستاوردهای ارزشمندی است که به برکت خون صدها هزار شهید به دست آمده است.

امروز می توان بسیج را به عنوان یک الگوی موفق و تفکر ریشه دار در جهان معرفی کرد.

وی با اشاره به تلاش چند دهه ای غرب برای محدود کردن دامنه نفوذ تفکر ضد استعماری انقلاب در بین سایر ملت ها و همچنین دور کردن جوانان از هویت ایرانی و اسلامی خود، افزود: تفکر بسیجی، سدی محکم در برابر مطامع استکبار بوده و تدبیر امام خمینی(ره) برای عضویت و مشارکت عموم اقشار در اداره و دفاع از جمهوری اسلامی، اتفاق مبارکی بود که نویدبخش تمدن نوین اسلامی است.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با بیان اینکه بسیج مستضعفین یادگار و امانت ارزشمند بنیانگذار انقلاب در بین ما است و از ابتدای تشکیل تاکنون صحنه های بیاد ماندنی در دفاع، محرومیت زدایی و مقابله با بحران ها و حوادث خلق کرده، گفت: مبارزه میان جبهه حق و جبهه استکبار که از روز نخست پیروزی انقلاب اسلامی در میا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 500 برنامه گرامیداشت هفته بسیج در رشت

اجرای 500 برنامه گرامیداشت هفته بسیج در رشت