مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 16:552022-11-16ورزشي

تدارک 230 عنوان برنامه در هفته بسیج/اجتماع اقتدار بسیجیان در یزد


فرمانده سپاه الغدیر به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و گفت: اجتماع بزرگ اقتدار بسیجیان در هفته بسیج در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین زارع کمالی، عصر چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با تاکید بر اینکه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باید به یک دغدغه تبدیل شود، اظهار داشت: اگر بیانیه گام دوم انقلاب به درستی و به خوبی تبیین شده بود، دشمن امروز نمی توانست این سنگ ریزه ها را پیش پای انقلاب ایجاد کند.

وی عنوان کرد: اصل مطلب بیانیه گام دوم انقلاب این است که ما کجا بودیم، کجا هستیم و به کجا قرار است برویم.

زارع کمالی با اشاره به راهبردهای اصلی پیش برندگی، پیش روندگی بسیج به تشریح اقدامات بسیج اقشار مختلف پرداخت و یادآور شد: از تهیه جهیزیه تا برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی فرزندآوری تا ساخت خانه برای مددجویان کمیته امداد و سیل زدگان و اردوهای جهادی و … از اقدامات بسیج به شمار می رود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد عنوان کرد: امروز نیز بسیج و سپاه در نا آرامی های اخیر در کنار بسیج خواهد بود و اجازه نخواهد داد که آسایش و آرامش مردم دستخوش حرکت برخی افراد شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: بسیج در کنار مردم و برای مردم است و ثابت کرده که در عرصه های مختلف به مردم خدمت رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک 230 عنوان برنامه در هفته بسیج/اجتماع اقتدار بسیجیان در یزد

تدارک 230 عنوان برنامه در هفته بسیج/اجتماع اقتدار بسیجیان در یزد