مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 16:502022-11-16سياسي

اجرای طرح محله اسلامی در 50 هزار محله کشور ظرف مدت 5 سال


رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هدف گذاری در کشور بر روی 50 هزار محله در کشور ظرف پنج سال برای شکل گیری محله اسلامی است، گفت: اگر جمعیت فعال محلات به سمت مسجد سوق پیدا کنند، - شاهد خواهیم بود حدود 50 میلیون نفر در این طرح قرار خواهند گرفت.

سردار رضا سلیمانی 25 آبان ماه در قرارگاه تحقق محله اسلامی در دفتر نماینده ولی فقیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 93 فرمودند مردم سالاری تنها شرکت در انتخابات نیست، بلکه یکی از ویژگی های آن است، اظهار کرد: مردم باید در تمامی امور از جمله اقتصاد، فرهنگ و سیاست مشارکت داشته باشند، ایشان همچنین فرمودند اگر مردم وارد اقتصاد مقاومتی شوند، آن اقتصاد مردم سالار می شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه به فرموده مقام معظم رهبری بسیج مظهر مردم سالاری است، عنوان کرد: تا زمانی که دولت اسلامی محقق نشود، شکل گیری جامعه اسلامی دور از ذهن است، طرح محله اسلامی دارای جزییات فراوان است و تنها نباید به کلیات اکتفا کرد، باید به سوالات در این حوزه به صورت دقیق پاسخ داد.

وی افزود: باید از مسیر نظام مردم سالار، تشکیل جامعه و محله اسلامی را هدف گذاری کنیم، شرایط برای اجرای طرح محله اسلامی فراهم است، این طرح در سال 99 و 1400 در 800 محله در چهارمحال و بختیاری، ماز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح محله اسلامی در 50 هزار محله کشور ظرف مدت 5 سال

اجرای طرح محله اسلامی در 50 هزار محله کشور ظرف مدت 5 سال