مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 15:502022-11-16حوادث

کشف 13 هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان/16 کیلوگرم زعفران تقلبی در فردوس کشف شد


جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی بیش از 13 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی در شهرستان نهبندان کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ حسن شجاعی نسب ، جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان عمده سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از قسمت بار خودرو یک تانکر حاوی 13 هزار و 160 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران انتظامی در این رابطه یک دستگاه خودرو را توقیف و 2 متهم را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا و سوخت و افراد متخلف، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 13 هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان/16 کیلوگرم زعفران تقلبی در فردوس کشف شد

کشف 13 هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان/16 کیلوگرم زعفران تقلبی در فردوس کشف شد