مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 15:052022-11-16حوادث

دستگیری عامل فروش داروهای مخدر غیرمجاز در اسفراین


فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری عامل فروش داروهای غیر مجاز مخدر در اسفراین خبر داد.

  - سرهنگ محمد روهنا در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: درپی انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر، ماموران این پلیس موفق به شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به تهیه و فروش داروهای مخدر غیر مجاز به عطاری ها در سطح شهرستان می کرد، شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران با هماهنگی مراجع قضایی در بازرسی از منزل متهم موفق به کشف مقدار 100 گرم ماده مخدر شیره ، 2400 سی سی شربت اوپیوم، 210 عدد قرص متادون بیست، 63 عدد قرص B2 و مقادیر زیادی اقلام ممنوعه شدند.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه جولان را به سوداگران مرگ و افرادی که سلامت جامعه را به مخاطره می اندازد نمی دهد و از شهروندان عزیز انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه مواد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی110 به پلیس اطلاع دهند .

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین همچنین از اجرای طرح پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز، دستگیری 2 نفر خرده فروش مواد مخدر و کشف بیش از 22 کیلوگرم گراس و 560 گرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل فروش داروهای مخدر غیرمجاز در اسفراین

دستگیری عامل فروش داروهای مخدر غیرمجاز در اسفراین