مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 13:102022-11-16اجتماعي

احداث موزه مردم شناسی در ازنا


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از احداث موزه مردم شناسی در شهرستان ازنا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عطا حسن پور امروز چهارشنبه در نشست با شهردار دورود و ازنا اظهار داشت: به منظور معرفی فرهنگ و آداب و رسوم لرستان موزه مردم شناسی برای نخستین بار در شهرستان ازنا احداث می شود.

وی گفت: وجود جاذبه های طبیعی و تاریخی، شرایط آب و هوایی مطلوب و قرار گرفتن در مسیر ریلی جنوب در این شهرستان ها موجب شده سالانه گردشگران و مسافران زیادی به این مناطق لرستان سفر کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به اینکه تلاش خواهیم کرد در راستای رفاه حال گردشگران و مسافران زیرساخت های لازم را کنار جاذبه های گردشگری این شهرستان ها فراهم کنیم افزود: آماده هر گونه همکاری و تعامل با شهرداری های دورود و ازنا در راستای حفاظت از آثار تاریخی و فرهنگی، توسعه صنعت گردشگری و ترویج صنایع دستی استان خواهیم داشت.

حسنی شهردار ازنا نیز در این نشست از آمادگی شهرداری در راستای تعامل و همکاری به منظور احداث موزه در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: برای ساخت موزه مردم شناسی در ازنا زمین رایگان را در اختیار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث موزه مردم شناسی در ازنا

احداث موزه مردم شناسی در ازنا