مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-16سياسي

مسئولان درهموار کردن مسیر اجرای دقیق حقوق عامه به تکالیف عمل کنند


همه مسئولان باید در هموار کردن مسیر اجرای دقیق حقوق عامه به وظایف و تکالیف قانونی خود عمل کنند.

- زنجان-رییس کل دادگستری استان گفت: همه مسئولان باید در هموار کردن مسیر اجرای دقیق حقوق عامه به وظایف و تکالیف قانونی خود عمل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز چهارشنبه در ششمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال با قدردانی از تلاش های اعضای این شورا، افزود: با برگزاری جلسات خوب، موثر و راهگشا شورای حفظ حقوق بیت المال که جز اولویت های قوه قضاییه است شاهد رفع برخی مشکلات و موانع در اجرای برنامه ها در دستگاه های اجرایی هستیم.

وی بر اجرای دقیق حقوق عامه تاکید کرد و اظهار داشت: همه اعضای شورا با جدیت و با احساس مسئولیت وظایف محوله را مورد اهتمام قرار داده و در احیای حقوق عامه تلاش کنند.

رییس کل دادگستری استان زنجان ادامه داد: بهترین ابزار امور اراضی ملی اجرای تبصره 2 ماده 10 تغییر کاربری است که با اجرای این قانون خسارت کمتری به افراد متخلف وارد خواهد شد.

صادقی نیارکی گفت: در خصوص پُر کردن چاه های غیرمجاز که تعداد آنها در استان کم نیست با اولویت در دستور کار دستگاه متولی قرار بگیرد و امور آب با فوریت نسبت به مسلوب المنفعه و پر کردن چاه های غیرمجاز قبل از فرا رسیدن فصل کشت و بهره برداری از آبهای زیر زمینی اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان درهموار کردن مسیر اجرای دقیق حقوق عامه به تکالیف عمل کنند

مسئولان درهموار کردن مسیر اجرای دقیق حقوق عامه به تکالیف عمل کنند