مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 11:402022-11-16اقتصادي

شکایت بوستون داینامیکس از رقیب خود به دلیل کپی کاری


شرکت بوستون داینامیکس از رقیب خود شرکت گوست روبوتیکس به دلیل کپی برداری از سگ رباتیک خود شکایت کرد، چرا که طراحی ربات این شرکت بسیار شبیه به ربات اسپات است.

- شکایت "بوستون داینامیکس" از رقیب خود به دلیل کپی کاری شرکت "بوستون داینامیکس" از رقیب خود شرکت "گوست روبوتیکس" به دلیل کپی برداری از سگ رباتیک خود شکایت کرد، چرا که طراحی ربات این شرکت بسیار شبیه به ربات "اسپات" است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، رقابت در بازار سگ های رباتیک بالا گرفته است و اکنون شاهد آن هستیم که شرکت بوستون داینامیکس (Boston Dynamics) از شرکت گوست روبوتیکس (Ghost Robotics) به اتهام نقض هفت حق اختراع مرتبط با سگ رباتیک اسپات (Spot) شکایت کرده است.

ربات اسپیریت 40 (Spirit 40) و ویژن 60 (Vision 60) که توسط شرکت گوست روبوتیکس طراحی و ساخته شده اند، ظاهراً فناوری های کلیدی خود از جمله سیستم های تعادل و بالا رفتن از پله ها را از اسپات به عاریت گرفته اند.

بوستون داینامیکس می گوید که در ماه ژوییه 2020، یعنی پنج ماه پس از عرضه Spirit 40 از شرکت گوست روبوتیکس خواسته است تا حق اختراع های مربوط به اسپات (Spot) را بررسی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت بوستون داینامیکس از رقیب خود به دلیل کپی کاری

شکایت بوستون داینامیکس از رقیب خود به دلیل کپی کاری