مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 10:552022-11-16سياسي

دستورالعمل اجرایی گفتگوی آزاد به بیش از 1400 مرکز علمی صادر شد


قائم مقام رییس هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی گفت: دستورالعمل اجرایی گفتگوی آزاد به بیش از 1400 مرکز علمی صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام عبدالکریم بهجت پور قائم مقام رییس هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی گفت: دستورالعمل اجرایی گفتگوی آزاد به بیش از 1400 مرکز علمی صادر شد.

حجت الاسلام بهجت پور  به مناسبت سی و هشتمین سالگرد تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی با ارائه گزارشی از عملکرد هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، به راه اندازی خانه ملی گفتگوی آزاد اشاره کرد گفت: رهبر معظم انقلاب در سال 85 توصیه و تاکید کردند که خانه ملی گفتگوی آزاد راه اندازی شود و افراد با سلایق مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، حتی اجازه داشته باشند سخنانی خلاف متعارف چه در بخش اعتقادی، چه در بخش علمی علیه رویه ها و روش ها داشته باشند.

وی افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی خانه ملی گفتگوی آزاد را همان سال تشکیل می دهد اما به دلایلی این مصوبه عملی نشد تا اینکه اخیراً مسئولیت آن به هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی واگذار شد.

قائم مقام رییس هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره گفت: در حال حاضر دستورالعمل لازم برای اجرای گفتگوی آزاد در سطح کشور به تمام دستگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی که شاید حدود 1400 مجموعه هستند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل اجرایی گفتگوی آزاد به بیش از 1400 مرکز علمی صادر شد

دستورالعمل اجرایی گفتگوی آزاد به بیش از 1400 مرکز علمی صادر شد