مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 08:002022-11-16اقتصادي

رستوران معلق به جای آبشار صخره ای/ سرمایه گذار طرح را پیشنهاد داد


رییس کمیسیون گردشگری و بافت تاریخی شورای شهر گرگان از اعلام آمادگی یک سرمایه گذار برای ساخت رستوران معلق به جای آبشار سوخته مصنوعی در بلوار ناهارخوران خبرداد.

- علی اکبر بصیرنیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: از آبشار صخره ای بلوار ناهارخوران که حدود چهار ماه گذشته با سهل انگاری یک مسافر دچار حریق شد، سیمای بصری ناخوشایندی به جا مانده است.

رییس کمیسیون گردشگری و بافت تاریخی شورای شهر گرگان افزود: با توجه به نظر کارشناسان، بازسازی این پروژه اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان نیاز دارد.

وی بیان کرد: با رایزنی های انجام شده، یک سرمایه گذار آمادگی خود را برای ساخت پروژه جایگزین در این مکان اعلام کرده است.

بصیرنیا ادامه داد: سرمایه گذار پیشنهاد ساخت یک رستوران معلق را ارائه داده تا طبق توافق چندین سال از آن بهره برداری و سپس به شهرداری واگذار کند که این پیشنهاد باعث ایجاد درآمد زایی برای شهرداری هم خواهد شد.

رییس کمیسیون گردشگری و بافت تاریخی شورای شهر گرگان با توضیح اینکه سه بالن شیشه ای با ظرفیت 15 الی 20 نفر برای این رستوران پیش بینی شده است، از بررسی این پیشنهاد در کمیسیون تخصصی خبر داد.

بصیر نیا یادآور شد: در مجموعه مدیریت شهری برخی معتقد هستند که باید سازه آبشار مورد بازسازی قرار گیرد و با ساخت رستوران معلق موافق نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رستوران معلق به جای آبشار صخره ای/ سرمایه گذار طرح را پیشنهاد داد

رستوران معلق به جای آبشار صخره ای/ سرمایه گذار طرح را پیشنهاد داد