مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 06:262022-11-16سياسي

فقدان کتابخانه در 4 شهر گلستان/ داشتن 3 کتابخانه در مرکز استان شایسته نیست


مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان با بیان اینکه چهار شهر استان فاقد هر نوع کتابخانه و 6 شهر فاقد کتابخانه مستقل است، افزود: داشتن سه کتابخانه در گرگان با توجه به جمعیت متمرکز در مرکز استان شایسته نیست.

- ایسنا/گلستان مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان با بیان اینکه چهار شهر استان فاقد هر نوع کتابخانه و 6 شهر فاقد کتابخانه مستقل است، افزود: داشتن سه کتابخانه در گرگان با توجه به جمعیت متمرکز در مرکز استان شایسته نیست.

آخوند عبدالحی میرزاعلی در گفت و گو با ایسنا در حاشیه جلسه استانداردهای کتابداران استان گلستان با بیان اینکه استان گلستان 75 باب کتابخانه فعال دارد، اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی کتابداران تهدید کرونا به فرصت تبدیل و با استفاده از فضای مجازی و کارهای فرهنگی طرح رایگان پیک کتاب ایجاد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان با تأکید بر اینکه همه کتابخانه های شهری استان به وای فای رایگان مجهز هستند، ادامه داد: علاقمندان می توانند با مراجعه به میز مرجع مجازی به 120 میلیون مقاله فارسی و انگلیسی بارگذاری شده در سایت دسترسی داشته باشند.

وی با بیان اینکه احداث کتابخانه مرکزی گلستان از الزامات است و این موضوع را از طریق نماینده رییس جمهور در سفر به استان پیگیر شدیم، افزود: مهمترین درخواست نهاد کتابخانه های عمومی استان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقدان کتابخانه در 4 شهر گلستان/ داشتن 3 کتابخانه در مرکز استان شایسته نیست

فقدان کتابخانه در 4 شهر گلستان/ داشتن 3 کتابخانه در مرکز استان شایسته نیست