مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 20:452022-11-15اجتماعي

رونمایی از 7 طرح آموزش مهارتی و فناورانه فنی و حرفه ای خوزستان


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از رونمایی از هفت طرح مهارتی و فناورانه در حوزه آموزش فنی و حرفه ای همزمان با هفته آموزش در خوزستان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان از رونمایی از هفت طرح مهارتی و فناورانه در حوزه آموزش فنی و حرفه ای همزمان با هفته آموزش در خوزستان خبر داد.

جلیل بیت مشعلی اظهار کرد: همزمان با هفته آموزش و در روزی که به نام آموزش، مهارت آموزی، کارآفرینی و اشتغال نامگذاری شده است، هفت طرح پژوهشی، مهارتی و فناورانه شامل کمربند حرارتی کپسول های گاز، ترموستات هوشمند با قابلیت کنترل فازی، تستر موتورهای اینورتر، کنترل هوشمند موقعیت یاب خورشید، تستر موتورهای تسمه ای لباسشویی، کولر هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیاء و شبیه ساز انواع مدارات فرمان برق صنعتی رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: تمام طرح ها با توجه به اهداف آموزش فنی و حرفه ای برای آموزش نیروی انسانی متخصص، ماهر و کارآمد متناسب با نیازهای بازار کار (فعلی و آتی) و ارتقای توان کارآفرینی و معرفی شغل های نوین تهیه شده اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: هفته آموزش استان خوزستان با هدف گرامیداشت آموزش عالی، آموزش و پرورش و آموزش مهارتی فنی و حرفه ای از 21 آبان ماه آغاز شده و تا 26 آبان ماه ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 7 طرح آموزش مهارتی و فناورانه فنی و حرفه ای خوزستان

رونمایی از 7 طرح آموزش مهارتی و فناورانه فنی و حرفه ای خوزستان