مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 14:352022-11-15سياسي

سران جمهوری آذربایجان حرف های آمریکا پسند نزنند


حرف های آمریکاپسند نزنید، ما دوست و دلسوز شما و کشورهای مسلمان مستقل هستیم، صف خود را از ما جدا نکنید و با طناب پوسیده آمریکا و اسراییل در چاه نروید.

- نماینده مردم میانه در مجلس گفت: حرف های آمریکاپسند نزنید، ما دوست و دلسوز شما و کشورهای مسلمان مستقل هستیم، صف خود را از ما جدا نکنید و با طناب پوسیده آمریکا و اسراییل در چاه نروید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید مرتضی حسینی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (سه شنبه، 24 آبان ماه) در نشست علنی مجلس در نطق میان دستور خود با بیان اینکه دشمنانی که دنبال سرنگونی نظام منتخب مردم هستند، می خواهند ناآرامی و شورش ایجاد کند، گفت: آنها خواهان ترور مردم و مسئولان به وسیله عوامل وابسته، تحمیل یک جنگ طولانی و تمام عیار، وضع تحریم های بی سابقه و بی رحمانه و پشتیبانی مستمر و همه جانبه از اغتشاش و ناامنی هستند.

وی افزود: با این حال جمهوری اسلامی با وجود همه توطئه ها، به برکت رهبری باصلابت و انقلابی در بسیاری از شاخصه ها به پیشرفت های چشمگیری دست یافته است.

در حوزه فناوری ها و صنایع دفاعی، علوم دفاعی، پزشکی و سلول های بنیادی، مهندسی و عمران، نانو، صنایع نفت و گاز و برق و آب، ارتباط و مخابرات پیشرفت داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سران جمهوری آذربایجان حرف های آمریکا پسند نزنند

سران جمهوری آذربایجان حرف های آمریکا پسند نزنند