مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 14:052022-11-15اقتصادي

زاکانی: قیمت اجاره های مسکن کنترل نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی شهردار تهران اظهار کرد:متاسفانه مردم و کشور در فشار هستند که یکی از دلایل آن کمبود مسکن است، - و این برای 51 درصد جمعیتی که مستاجر هستند، ظلم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی شهردار تهران اظهار کرد:متاسفانه مردم و کشور در فشار هستند که یکی از دلایل آن کمبود مسکن است، در گذشته علاقمند بودند که تهران را صورت گران اداره کنند که این از اساس نادرست است.

وی ادامه داد: چنین نگاهی موجب ایجاد دومینو مسکن شده که بلای جان مردم شده است همچنین قیمت اجاره های مسکن کنترل نمیشود و این برای 51 درصد جمعیتی که مستاجر هستند، ظلم است.

شهردار تهران بیان کرد: استان تهران دارای مهاجرپذیری بالایی، اما شهر تهران درسال گذشته تنها 34 هزار نفر مهاجر داشته است، استان تهران را با شهر تهران اشتباهی نگیریم.

زاکانی گفت: ما از سال گذشته قرارگاه جهادی مسکن را راه اندازی کردیم، هر منطقه لکه گذاری کرده است و سرمایه ها مشخص شد تاظرفیت ها اعلام شود، مدیریت ما مشارکتی است و باید کنار مردم باشیم.

وی افزود: بخش خصوصی برای مسکن سازی در کنار ما است زیرا سرمایه گذاری درست عبادت است و قرار شد تمام زمین هایمدارس مشخص شوند و با آموزش و پرورش صحبت کنیم تا ارزش افزوده این زمین ها بالا رود زیرا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: قیمت اجاره های مسکن کنترل نمی شود

زاکانی: قیمت اجاره های مسکن کنترل نمی شود