مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 14:002022-11-15اجتماعي

هشدار زردِ هواشناسی برای کرمانشاه/ احتمال آبگرفتگی معابر


مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به صدور هشدار زرد برای سامانه بارشی که جو استان را طی روزهای آتی تحت تاثیر قرار می دهد، درباره احتمال آبگرفتگی معابر در برخی نقاط استان هشدار داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به صدور هشدار زرد برای سامانه بارشی که جو استان را طی روزهای آتی تحت تاثیر قرار می دهد، درباره احتمال آبگرفتگی معابر در برخی نقاط استان هشدار داد.

فیروز دولتشایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سامانه بارشی که از فردا (25 آبان) تا روز پنجشنبه جو استان را تحت تاثیر قرار داده و باعث بارندگی، وزش باد و رعد و برق در سطح استان می شود، گفت: پیک بارش از عصر چهارشنبه تا بعدازظهر پنجشنبه پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: بارندگی در غرب استان شامل منطقه اورامانات و شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب نمود بیشتری دارد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه انتظار نمی رود این سامانه بارش موثری را برای تمام نقاط استان به همراه داشته باشد، تاکید کرد: البته ممکن است در مناطق غربی استان خصوصا اورامانات بارش موثر رخ دهد، بگونه ای که در این منطقه بارش حدود 20 میلی متر را هم داشته باشیم، اما در سایر نقاط بارش کمتر از 10 و پنج میلی متر پیش بینی شده و برای برخی نقاط هم ممکن است بارشی نداشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار زردِ هواشناسی برای کرمانشاه/ احتمال آبگرفتگی معابر

هشدار زردِ هواشناسی برای کرمانشاه/ احتمال آبگرفتگی معابر