مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-15سياسي

357 راهبر برای رفع فقر مطلق در استان بوشهر معرفی شدند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: 357 راهبر برای رفع فقر مطلق در استان بوشهر معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر پورات صبح سه شنبه در نشست بررسی مصوبه های شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: پیوست نگاری فرهنگی، اجتماعی، توسعه اقتصادی و صنعتی باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و با راه اندازی سامانه حامی برای فقرزدایی 357 راهبر و 2 هزار و 340 نفر برای رفع فقر مطلق معرفی شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح دوشنبه های اجتماعی در استان بیان کرد: پویش ادامه راه مولا علی علیه السلام برای کمک معیشتی به خانواده های نیازمند از دیگر برنامه ها است.

وی با اشاره به اعزام کاروان تماشاخانه به 10 شهرستان اضافه کرد: طرح توسعه و تحول اجتماع محور و 2020 در 33 محله کم برخوردار استان بوشهر و طرح بیمه رایگان در مناطق کم برخوردار از دیگر برنامه ها است.

لزوم تقویت اعتماد عمومی پورات با اشاره به بررسی چالش ها و راهکارهای ارتقای وضعیت اجتماعی و فرهنگی خاطرنشان کرد: از مهمترین چالش های اجتماعی فرهنگی می توان به تمایل نداشتن به ازدواج به هنگام، طلاق، بیکاری، اعتیاد و ناامیدی به آینده اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

357 راهبر برای رفع فقر مطلق در استان بوشهر معرفی شدند

357 راهبر برای رفع فقر مطلق در استان بوشهر معرفی شدند