مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 11:302022-11-15سياسي

انجمن های علمی دانشجویی در مسیر کارآفرینی و پژوهش محوری حرکت کنند


مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان گفت: انجمن های علمی دانشجویی نسل دوم، انجمن هایی دانشجومحور، پژوهش محور، تشکل محور، - مشارکت محور، کارآفرین و دارای تفکر سیستمی هستند به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فاطمه احمدی در نشست دبیران و اعضای شورای مرکزی انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: شاهد هستیم که انجمن های علمی دانشجویی در سطح کشور در حال پوست اندازی هستند و به سوی انجمن های علمی دانشجویی نسل دوم، حرکت می کنند.

وی تصریح کرد: انجمن های علمی دانشجویی نسل دوم، آن هایی هستند که به لایه های عمیق رشته ای می پردازند؛ یعنی انجمن هایی که بتوانند به کار جامعه بیایند و بتوانند مشکلی از جامعه و صنعت، رفع کنند.

مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان یادآور شد: انجمن های علمی دانشجویی نسل دوم، انجمن هایی دانشجومحور، پژوهش محور، تشکل محور، مشارکت محور، کارآفرین و دارای تفکر سیستمی هستند.

احمدی با بیان اینکه اولین ویژگی فعالیت دانشجو در انجمن های علمی این است که مشارکت وجود داشته باشد؛ یعنی دبیر انجمن با شورای مرکزی و سایر اعضای انجمن بایستی ارتباط داشته باشد و از مهارت، ظرفیت و توانایی همه اعضای انجمن استفاده شود، اظهار داشت: اداره کردن یک انجمن علمی دانشجویی به این معنی است که دبیر انجمن، این هنر را داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن های علمی دانشجویی در مسیر کارآفرینی و پژوهش محوری حرکت کنند

انجمن های علمی دانشجویی در مسیر کارآفرینی و پژوهش محوری حرکت کنند