مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 10:252022-11-15سياسي

ساخت نرم افزار زیارت مجازی مزار شهدای اردبیل/ گذرگاه شهدا در شورابیل ایجاد می شود


در راستای تولید محتوای دیجیتال برای پیشبرد اهداف فرهنگی گنگره شهدا، نرم افزار زیارت مجازی شهدای اردبیل تولید شده و به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری کنگره 3400 شهدای اردبیل فرصتی برای ادای دین به روح بلند شهدایی است که با شجاعت، دلاوری و  نثار خون خویش آزادی، سربلندی و اقتدار را برای کشور عزیزمان رقم زدند که وظیفه ما در مقابل از خودگذشتگی شهدا، حفظ و پاسداشت خون گرانبهای شهدا است.

وی افزود: شهرداری اردبیل به عنوان نماینده کمیسیون فرهنگی و فضاسازی کنگره 3400 شهدای استان اردبیل است که برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی را برگزار خواهد کرد؛ چرا که ترویج فرهنگ ایثار وشهادت وظیفه تک تک نهادهای فرهنگی است.

شهردار اردبیل با اشاره به ساخت نرم افزار زیارت مجازی مزار شهدای اردبیل توسط اداره فناوری و اطلاعات شهرداری اردبیل، تصریح کرد: هدف از ساخت این برنامه، زیارت مجازی قبور شهدا و دسترسی شهروندان به زندگی نامه شهدا و کسب اطلاعات از اسناد مرتبط به شهیدان اردبیل از جمله عکس و وصیت نامه است.

صفری ادامه داد: از طریق فناووری QR امکان کدگذاری روی مزار شهدا فراهم می شود که شهروندان با نصب نرم افزار و استفاده از گوشی های هوشمند می توانند مزار شهدا ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت نرم افزار زیارت مجازی مزار شهدای اردبیل/ گذرگاه شهدا در شورابیل ایجاد می شود

ساخت نرم افزار زیارت مجازی مزار شهدای اردبیل/ گذرگاه شهدا در شورابیل ایجاد می شود