مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-15اقتصادي

شروط دولت برای واردات خودرو/ واردکنندگان فناوری را منتقل کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «سید رضا فاطمی امین» اظهار داشت: اکنون آیین نامه مربوطه مصوب شده و هماهنگی با سازمان ملی استاندارد، - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: واردکنندگان خودرو باید موضوع خدمات پس از فروش را تضمین کنند، یا نماینده رسمی بوده و یا انتقال فناوری انجام دهند و اینها شرایط اصلی انجام واردات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید رضا فاطمی امین اظهار داشت: اکنون آیین نامه مربوطه مصوب شده و هماهنگی با سازمان ملی استاندارد، محیط زیست و دیگر دستگاه ها انجام شده است.

وزیر صمت ادامه داد: افراد و شرکت هایی که متقاضی واردات بوده اند نیز تقاضا های خود را ارائه داده اند و ما نیز منتظریم اگر جایی به مشکلی برخورد کردند، رفع و رجوع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اکنون واردکنندگان در مسیر واردات خودرو در حال رتق و فتق امور مربوطه بوده و یکی یکی در حال انعقاد قراردادهایشان هستند.

فاطمی امین در عین حال تصریح کرد: واردکنندگان خودرو باید موضوع خدمات پس از فروش را تضمین کنند، یا نماینده رسمی بوده و یا انتقال فناوری انجام دهند و این ها شرایط اصلی انجام واردات است.

وی بار دیگر تاکید کرد: کار ما به عنوان دولت در این زمینه انجام شده و مسیر مربوطه نیز از سوی متقاضیان در حال طی شدن است و با این حال امید می رود به زودی کار نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروط دولت برای واردات خودرو/ واردکنندگان فناوری را منتقل کنند

شروط دولت برای واردات خودرو/ واردکنندگان فناوری را منتقل کنند