مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 06:402022-11-15سياسي

خلعتبری مهمانان نوروز را در خانه رها کرد و رفت شهید شد


خسروی نسب، سروان حسین خلعتبری را دید که درحالی که مهمانانی برای نوروز در خانه داشت، به پست فرماندهی آمده بود و در مقابل این سوال که آن جا چه می کند، - پاسخ داد این کار مهم تر است! خبرگزاری مهر ، گروه فرهنگ و ادب _ صادق وفایی: هرجلد از کتاب های ستاره های نبردهای هوایی اثر امیر خلبان سرتیپ دو احمد مهرنیا که تا به حال 4 جلد از آن منتشر شده، زندگینامه و خلاصه خاطرات 50 خلبان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در سال های دفاع مقدس در بر می گیرد.

از 50 خلبانی که در جلد دوم این مجموعه معرفی شده اند، 23 خلبان مربوط به شکاری بمب افکن فانتوم F4 هستند تا به حال زندگی و کارنامه خلبان های هواپیمای F14 و F5 و همچنین خلبانان هواپیما و هلی کوپترهای ترابری سال های جنگ را که در جلد دوم مجموعه مذکور به آن ها پرداخته شده، در قالب سه مطلب، مرور کرده ایم.

این مطالب در پیوندهای زیر قابل دسترسی و مطالعه اند: * خاطره بمباران پردردسر پالایشگاه کرکوک/بهنیا گفت اگر قرار است شهید شوم چه روزی بهتر از امروز؟ به علت رقم بالای 23 خلبان فانتومی که در این جلد به آن ها پرداخته شده، بررسی زندگی و دستاوردهای این خلبانان را در قالب دو قسمت انجام می دهیم که بخش های چهارم و پنجم بررسی این کتاب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلعتبری مهمانان نوروز را در خانه رها کرد و رفت شهید شد

خلعتبری مهمانان نوروز را در خانه رها کرد و رفت شهید شد